Fars dag idag

God kväll...har idag sovit till typ 10 sååå skönt. Och behövligt för William har vart jätte skrikig heeeela helgen, t.o.m skrikit på nätterna super jobbigt. så nu e jag skit trött å håller på å somnar men ska försöka hålla mig vaken ett tag till, håller tummarna för att jag ska få sova i natt.

På förmiddagen drog vi oss iväg till haninge, förstt hälsade vi på farmor som nu kommit hem från sjukhuset. Hon blir bättre och bättre för varje dag men hon har fortfarande svårt med talet. Säger fel namn, hittar inte ord och ibland blir det på finska.

Därefter åkte vi till kyrkogården och tände ett ljus på pappas grav eftersom det e fars dag (glöm inte era pappor idag!!) och sen åkte vi hem till mamma och träffade kusinerna och tog en fika, hämtade hem tilda gjorde vi oxå så klart. Sen har vi käkat å nu ligger tilda och sover och Sony ligger här brevid mig i soffan och snarkar  (han ska jobba ikväll) och direkt när jag lagt Tilda så vaknade William..så typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0