kan du värma den??

Frank's Coffee & Co

Klockan är strax efter åtta på kvällen. En tjej ~20 står i kön för att beställa.
Tjejen i kassan: Jaha, och vad vill du ha?
Tjejen i kön: Jag skulle vilja ha en focaccia med skinka och senap, tack, och sen en chai latte.
Tjejen i kassan: Vi serverar ingen varm mat nu på kvällen.
Tjejen i kön: Nähä... Hm... Men ni har ju pajbitar där i disken. Kan du inte bara värma en sån i mikron?
Tjejen i kassan: Nej, vi serverar inte varm mat sa jag.
Tjejen i kön: Suck... Okay. Kan jag få en bit äpplepaj då, tack?
Tjejen i kassan: Absolut. Vill du att jag ska värma den?
Tjejen i kön: Ehm... Öh... Visst.
Tjejen i kassan hämtar pajen, lägger den i mikron och värmer den. Tjejen i kön skakar uppgivet på huvudet och går bort till sitt bord.

image583


Kommentarer
Postat av: Helle

Hmm.. Undrar om tjejen i kassan hade micrat skallen?

2007-11-10 @ 21:54:00
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0