Kista

Shoohoo Kom nyss hem från Kista, va där mid Iluna och barnen ch bytte min gula tröja från gina tricot till en ljus rosa (som säkert e för ljus den med) Uppdaterar senare med bilder (kameran har inga batterier). Vi käkade även enbit lunch det var trevligt. William sov när jag åkte i väg och har sovit hela tiden tills jag kom hem ch stängde dörren, det var skönt :)

Idag släpptes ju Robert Cavallis kollektion för H&M och vi stod utanför vid typ 10 över 10 och då va alla borden med kläderna slut! Helt sjuk folk va sm galna, slet och drog i kläder haha, skönt att slippa de kaoset. Men en del klänningar var riktigt fina och underkläderna gillade jag, fast jag vet att de aldrig skulle haft min storlek.
Grattis till er som snodde åt sig en snygg cavalli blåsa, kanske till nyår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0