Mkt att göra men så lite tid

Gud det här avsnittet av desperet va ju skit bra! Måste se nästa oxå. Tänk om hon dör?? Tror ni att hon dör?
Oj ojoj...


Idag har jag gjort min manikyr det blev skit dåligt den här gg, höll på å göra om och om hela tiden.
Imrgon ska jag iaf till stan å möta min familj å gå å fönster shoppa lite.

Det känns som om det e så mkt som jag skulle behöva göra men jag har så lite ork å tid.

Bla så måste jag boka tid för efterkontroll men det glömmer jag hela tiden, vill rensa alla skåp å lådor och sånt, måste åka å hälsa på farmor på sjukhuset i helgen och åka till kyrkogården, det e ju fars dag i helgen. Å då måste jag ju hitta på nått till Sony oxå...har ingen aning om vad de skulle va...

Kommentarer
Postat av: Miia

Jag håller med dig om att det var ett bra avsnitt, hur bra som helst! Det hände en massa oväntat! Men man förstår ju varför Bree fejkar sin graviditet... :)

2007-11-06 @ 22:12:36
URL: http://miiakarppinen.blogg.se
Postat av: Ida

Vem är det som dör? Har verkligen inte hängt med i den serien...
Jaha! Mammaledig nu då eller?

2007-11-06 @ 22:24:36
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0