Ny prenumeration

Min prenumeration på vi föräldrar har gått ut och jag har faktiskt tröttnat lite på den tidningen så jag ringde och la om min premuneration på ett halvår av Glamour. Har aldrig läst den men de verkar va mkt mode, kändisar och skönhet sånt e alltid kul!

image570

De ser jag fram emot. Har alltid prenumererat på någon tidning så länge jag kan minnas. Jag tycker att man är värd det, det e lite lyx i vardagen. Man blir alltid lika glad när man e nere och hämtar posten å så ligger där ett hett rykande nr av ens favv tidning :). Prenumererar ni på nån blaska??
Jag har prenumererat på Cosmpolitan i jätte många år tills jag blev med barn, då känndes inte den så tilltalande längre och jag övergick till föräldra tidningar men nu ser jag gärna att jag får lite mode å skönhet i vardagen igen. Jag prenumererar även på Mama, den tycker jag e super bra för det e en kombination av föräldra/mode tidning, den har me alla bitar tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0