polarn och pyret

halloj, tänkte som vanligt snabb blogga inan de e dax att hämta skrutten på dagis. Det finns massor som måste göras här hemma med städning å sånt men det struntar jag i å ägnar min "lediga" tid åt mig själv i stället så får jag städa så mkt det går när båda barnen e hemma.

Idag va jag med Iluna i vällingby, betalade kryssningen, käkade lunch (kyckling med cashew nötter) och kikade i affärer.

Mamma ringde å ville köpa jul kläder till barnen och visst sa jag. såhon hittade nån grå kjol, vit skjorta och rosa pullover på hm till tilda och nån skjorta med vit pullover på hm till william. tyckte inte riktigt det till tilda va så juligt, själv hittade jag en jätte fin klänning på pop som jag vill köpa till henne de va lite bullerbyn stuk på klänningen...såååå sött. däremot tycker jag det finns jätte dåligt med jul kläder till pojkar.
http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomCampaignAndStyleTip.aspx?id=2987

här e klänningen på den stora bilden. klänningen e längst till vänster.
image618 

vem älskar inte polarn och pyrets kläder?? jag skulle själv kunna bära deras kläder!!

Kommentarer
Postat av: Satu

jepp-LOVELY clothes. Cassie har massor,men jag har aldrig själv köpt nåt där -ÄN iallafall. hihi

2007-11-20 @ 17:33:42
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: sofia

Har en kompis som har jätte snygga jeans från polan och pyret, det är egentligen mammajeans men hon använder dem som mysjeans. :)

2007-11-22 @ 18:18:38
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0