Bilbarnstol köpes!!??

god kväll. jag har suttit å pulat vid datan nu under kvällen, har nämligen äntligen laggt ut lite barn kläder till salu. Har pratat om att jag ska göra det länge men det har inte blivit av, men nu så e jag igång...Har så mkt fina å frächa kläder från när tilda var mindre som jag nu ska försöka sälja då, har redan nu fått två intresserade så det e kul. Uppdaterar mer om det senare.

Imorn åker vi ut till min syrra å mamma å hälsar på medans tilda e på dagis. Vi får passa på då eftersm vi endast har bilbarnstol till william.

Nää nu hoppar jag i säng, kram på er!

Någon där ute i sthlm  som vill sälja en bilbarnstol billigt (9-25 kg tror jag de är)???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0