En liten lista bjuder jag på!

Snodde denna lista från Kenzaas.blogg.se älskar listor så jag bjuder på ännu en till :P

Hur svarar du i hemtelefonen? Annelie!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Annelie!
Ringer det mycket till dig? Hem ringer det en del oftast e det min mamma elr syrra man kan bli tokigt på dom!Ringer du mycket? Nää det tycker jag inte att jag gör..
Vem ringde du senast? Det va nog mamma igår. idag har jag nog inte ringt nån alls!
Hur mycket pengar har du? Typ 600 kr
Senast kramat och när? Tilda när jag nattade henne.
Antal timmar sömn inatt? Ingen aning men sov dåligt för William vaknade stup i kvarten å gallskrek.
Sov du ensam? Nej sängen va full nää men med Sony ch William.
Vem sov du hos senast? j, det va länge sen jag sov borta sist va det nog när jag å Tilda sov hos min mamma.
Vem sov hos dig senast? Det var svärmr ch fastrarna i helgen.
Vem vet mest om dig? Sony självklart han vet ALLT!
Vem vet du mest om? Sony vi har inte många hemlisar för varan skulle jag tro.. 
Vad ser du fram emot? Min födelsedag då jag ska ut ch fira med vänner och min älskling så klart ch kryssningen som jag ska på med Iluna och hennes vänner den 24/11.
Vad vill du ha just nu? En ny garderob med en massa snygga kläder :)
Vem hånar du? Ingen, min sambo ibland :p
Vem längtar du mest efter? Annelie, inte den jag är nu (mamma-annelie) utan bara JAG!
Vem vill du helst slippa? ingen för tillfället..jo! min granne kanske! :P
Vem stör du dig på? Samma som ovan.
Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen! Vill sva själv, men jag måste dela med William.
Vilken buss åker du oftast? 179
Vilken årstid är det nu? Höööst
Anser du dig själv snygg? När jag fixat i ordning mig tycker jag att jag kan va riktigt snygg, annars tycker jag att jag e riktigt ful haha.
Har du varit kär? OOooo Ja!
Är du kär nu? ABSOLUT!!
Är du en bra partner? Ja, det tycker jag att jag är.
Har någon varit otrogen mot dig? MMMmm  det har hänt ett antal gg å det var ingen trevlig historia nån av gg..:(
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nee inte vad jag vet.
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Inget av det eftersom jag vart med min älsklig sedan 5 år tebax.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, pratade med hnom nyss på telefon.
Vad åt du senast? Pasta Bolognes
Är du polare med grannarna? Nja sådär pratar när vi träffas i trappen å säger hej å så.
Har du varit på ett party? Yes
Har du varit utomlands? Japp flera gg om.
Var är dina syskon just nu? Hemma hos sig.
Vilken tid gick du upp imorse? 11
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov elr försökte få tyst på Wiliam, elr möös med min älskligt :P
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa, tvättar ansiktet.
Vad ska du göra efter det här? Titta på Grays anathomy och Private practice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0