Godmorgon

God morgon...Haft en hemsk natt då jag inte fått sova! Tilda vaknade vid 23 tiden och var vaken tills halv 4 på morgonen och då hadde jag inte hunnit gått å lagt mig änns så jag sov från 4-7 imorse typ..inte kul. Inatt va hon jätte sjuk med feber och va snorig,hostig och jätte konstig hon bpratade om en massa konstiga saker, de va väll febern som spöka antar jag.

E ganska irriterad på grannen (det e hennes dotter som smittat Tilda 2 gg på raken nu) Man brukar ju varna den andra föräldern att nu e min dotter lite kraslig så får den andra föräldern ta ställning till det sen, men det har inte grannen gjort alls å nu har tilda blivit sjuk två gg på typ 2 veckor. hn blev precis frisk å nu så e hon sjuk igen...irriterande! Hon borde ju tänka på att vi har ett nyfött barn oxå så blir smittat på en gg! Det år lixom inte att förhindra.

Idag ska de komma å kolla på soffan å sen kanske vi tar en sväng förbi ikea och köper oss ett soffbord :)
Vad ska ni göra idag?

image451 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0