Imorgon somnar Liv in för gott...

image411

Råkade av en slump hamna inne på colourfulmiracles.blogg.se det e en 20-årig tjej som har fått diagnosen bröst canser och nyligen fick hon veta att hon endast hadde 1 1/2 mån kvar att leva! Och nu har hennes tid tagit slut och imorgon Onsdagen den 10:e oktober kl 20:00 kommer hon att somna in......

Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag blir så jäkla ledsen, ögonen tåras och jag blir bara stum. Hon e bara 20 år!! Det e sååå fel!
Det kunde ju lika gärna vara jag.

Har själv sett cansern på nära håll då två av mina "styv pappor" gått bort i canser. Det e en hemsk sjukdom och hemskt att stå brevid å se hur sjukdommen bara sakta bryter ner kroppen på nån man älskar å som står en nära, tills de inte längre har kraften att kämpa emot.

Så jag ber er alla att vi imorgon har en tyst minut för Liv kl 20:00, och tänker på hennes livs öde och tar vara på våra egna. Det tänker iaf jag göra.

RIP
Björn och Kim

Ps. Ut å köp rosa bandet med er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jadå, jag har så bra jobb att jag kan det också. Jag har en högskoleutbildning som tog 5,5 år plus två år till efter de, sen får du gissa, hehe!

2007-10-09 @ 13:05:20
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Agnes

oj, så hemskt... :/ ja, det ska jag :D

2007-10-09 @ 19:00:57
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: Helena

Rätt gissat, men jag brukar inte vilja berätta det för folk blir så konstiga. Hoppas att du får en skön och mysig kväll!

2007-10-09 @ 19:55:27
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0