Jävla Bilist!!

Blev så irriterad i morse när jag å barnen promenerade hem från bvc. När vi kom till vår parkering så finns det en liten rondell å då kom en bil å ville köra runt rondellen å parkera, men han fick stanna å vänta för jag å tilda gick mitt i rondellen. Och det tog ju lite tid efterson Tilda gick själv, jag ropade på henne å sa att hon skulle skynda sig och hon gjorde de bästa hon kunde, men det gick inte tillräkligt snabbt för bilisten som började tuta på os trots att jag stod mitt framför hans bil. Då ignorerade jag bara honom å väntade tålmodigt på tilda, men då vevar han ner rutan å skriker åt mig: Ursäkta! Kan du flytta på dig så jag kan parkera!!!!
Jag svarar då leendes tillbaka: Jaaa, jag väntar bara på min dotter! (i övertrevlig ton)
När vi sen gick förbi honom tittade jag på honom skrattade å skakade på huvudet.

Guuuud va irriterad jag blev, antingen kunde han bara ha väntat elr så kunde han åkt runt rondellen från andra hållet (visst de hadde inte var lika smidit men om han nu hadde så brottom) Han tyckte förståss att jag skulle springa å bära upp tilda å skynda oss ur vägen men de tänkte inte jag göra!!

*Irriterad!!*

Han ville alltså ta den röda vägen men jag tyckte han kunde vänta elr ta den gröna vägen *se bilden*

image439

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket dumhövve! Usch sådana borde inte få ha körkort. När barn är i trafiken får bilisterna ha tålamod. Usch! Bra gjort av dig att skratta åt honom och skaka på huvudet.

2007-10-17 @ 12:29:15
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0