Nog e han en daddy!

image419


Sean "Diddy" Combs

lär ha en del att förklara för till- och frånflickvännen Kim Porter. Efter över ett års förnekelse erkänner han nu att han är pappa till en 15 månader gammal flicka.

För tio månader sedan fick rapparen tillsammans med Kim tvillingflickorna Jessie James och D'Lila Star. Nu har han även tagit på sig faderskapet för lilla Chance, som bara är fem månader äldre än halvsyskonen. Mamma till flickan är skönhetsmodellen Sarah Chapman, men Diddy har fram till att DNA-resultat visat att han är pappa försökt förneka det hela:

- Från början var jag inte säker på att det här var mitt barn. Men nu när det är klart att så är fallet, kommer jag att ta hand om henne för resten av mitt liv, säger han enligt The Sun.

Tillsammans med Kim har Diddy också sonen Christian, 8. Med exflickvännen Misa Hylton-Brim har han sonen Justin, 13, och han har dessutom varit en fadersgestalt för Kims son Quincy.

Enligt uppgift vill Diddy vara en del av Chances liv och därför har besöks- och underhållsvillkor redan tagits fram. Han rapporteras samtidigt försöka lappa ihop förhållandet med Kim igen. Frågan är hur villig till- och från flickvännen är att satsa på nytt, då hon tidigare blivit dumpad för diverse olika tjejer, bland annat latinodivan Jennifer Lopez.

Jäklar va ungar han har, snart kan han starta eget fotbolls lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0