potträning

Pott träningen för Tilda går jätte bra, hon har ingen blöja på sig hemma och när hon ska sova lunch så sover hon utan blöja och har ännu inte kissat i sängen. Och idag när vi va på bvc så trodde jag att pappa satt på henne en blöa men när vi kom hem så märkte jag att hon va utan å ingen olycka hadde skett. Så imorgon ska jag lämna henne på dagis å får då säga att hon inte ska ha blöja på inne.

Men i morse stod hon å gapa som en tok i sängen å när jag kom in hadde hon dragit av sig sin blöja å bajsat i sängen! De stank bajs i hela rummet, man blev klar vaken på en gg haha. Men jag ser ändå det som något positivt, det betyder ju att hon e redo, hon vill inte ha blöjan! Så det glädjer mig och jag hoppas att det fortsätter så här bra :)

image473

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0