Semester sugen!!

image408

Nää nu e jag riktigt sugen på å åka på semester! Det e så spännade å planera å längta å drömma oxå! Man behöver värkligen nått att se fram emot i den mörka hösten och vintern...

Vi har pratat om att åka utomlands över jul å nyår oxå..(jag sony å barnen) Men nu verkar det som om han inte kan ta ut semester då utan kanske först i januari. Men då kanske vi åker då istället...de e ju ett tag dit å då hinner man ju spara lite.

Det skulle va mysigt å typ åka till Brasilien, Thailand eller bara nån enkel charter till spanien elr turkiet. Jag vill ju ha sol å bad. Brasilien å Thailand e nog för långt bort å för dyrt. Men Sony hatar charter (jag kan förstå honom men jag tycker det e ganska bekvämt när man åker med barnen) så då skulle jag kunna tänka mig italien kanske.
Men har ingen aning om när vad har sesong...

Vart e de sesong å åka till i januari? Nån som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0