Sneak Peak i Sex and the city filmen!

Ja jag vet att det inte e nån nyhet att det kommer en Sex and the city film..men jag lääängtar så! Den kommer tydligen i maj, håller på å spelas in för fullt nu. Och om ni som jag inte kan vänta på å få en snaek peak på vad som komma skall så fortsätt läs. Om ni inte vill veta å kan hålla er tills filmen kommer läs ejj vidare!

Carrie kommer att gifta sig med Mr Big! Bröllopscenen spelades in igår i St. Patrick's Cathedral och självklart var, Miranda, Samantha och Charlotte på plats. Dagen till ära bar alla tjejerna juveler lånade från den kända H. Stern.

Känner du att det räcker med information nu, eller vill du gotta dig ännu lite mer?

Håll i dig nu, Charlotte är mot alla odds gravid och kommer att köras till sjukhuset i Mr Bigs limousine.

image410


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag jobbar på sjukhus! Åh vad jag längtar tills filmen kommer!

2007-10-09 @ 11:57:07
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0