Syskonfotografering

image384
Har haft så fullt upp hela tiden, vilket iof sig e ganska bra (så jag slipper ha tråkigt) men mindre bra för er läsare för att jag då inte hinner uppdatera min blogg så ofta.

Igår va älsklingen ledig så vi mös å bakade bullar. Dem blev bra ännu denna gg så vi verkar ha fått in det rätta knycket :P Så käkade vi bullar å somnade (båda va helt slut).

Idag va jag å iluna lite spontana å drog iväg till Outlet en snabbis på förmiddagen. Jag hadde hoppats på att hitta ett par höst stövlar men tyvärr..:( Kom hem med kallingar till älsklingen istället. Funderar på å åka in till stan imorn å fortsätta min jakt på stövlar.
Sen kom mamma hem till mig å vi fikade å gick sen för att hämta tilda på dagis. Därefter bar det av till syskonfotograferingen som dagis anordnat. Jag hadde tänkt att de kunde bli problem med en skrikig william under fotograferingen men istälet var det sociala tilda som helt plötsligt var blyg å rädd för fotografen. Hon ville inte änns sätta sig på stolen. Så det blev nog inte sådär jätte bra bilder som jag hoppats på. Har jag tur så lyckades han få nån bild där båda tittar in i kameran...

Så här såg de ut är vi kommit hem iaf när jag själv försökte fånga dem på bild.

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej gud va sött ^^

2007-10-02 @ 19:17:40
URL: http://Aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0