Uppdatering 2 farmor

I Lördags natt så fick min farmor en hjärnblödning på sjukhuset, hn ramlade och fick världens blåtira på ögart och en blå näsa (stackarn) och inte nog med det så har hon nu i och med hjärnblödningen fått tal svårigheter oxå. Mamma va där på söndagen och då pratade hon bara finska och bara en massa strunt, Hon kunde inte hitta orden och var väldigt virrig.

Jag var hos henne idag och då va hon lite bättre, hon pratade svenska med mig men hade fortfarande väldigt svårt att finna ord och ibland började hon bara prata en massa tkigheter som jag inte förstod nånting av. Stackars lilla farmor..

Alla försöker förbereda mig på att hon inte kommer att bli frisk, att hon inte kommer att komma hem och att hon förmodligen kommer att gå bort snart, men jag vet inte hur man kan förbereda sig själv för en sån sak??

image512


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0