Uppdatering min födelsedag!

Har fått nyfikna förfrågningar om när min uppdatering om min födelsedag ska komma och jag har ju haft lite fullt upp men ska nu försöka få till ett litet inlägg om den trevliga kvällen.

Vi började kvällen med att möta upp Iluna och Magnus på tåget. Vi tog taxi från centralen till restaurangen där Anders och Diana redan väntade. Efter en stund kom Cem och Anna oxå.

Vi beställde in dricka och strax därefter kom maten in, vårt långbord fylldes med en massa libanesiska små rätter (mezes) och de var riktigt gott. Restaurangen kan jag varmt rekmendera, de va skit mysigt och gott å jag lär nog återvända dit ( http://www.beirutcafe.nu/ )
Vi åt och rack och hade trevligt. När vi var propp mätta så fortsatte vi till sundbyberg och Garbos där vi hade bokat drink bord. Där anslöt sig ännu några vänner och vi fortsatte att dricka en hel del massa skumpa och goda drinkar och en elr två danser blev det oxå. Vi hade riktigt kul. Åkte sedan hem å kastade oss i säng efter en otroligt rolig bal på slottet :P


                          

Kommentarer
Postat av: Diana

hihi....va kul vi hade...vi måste göra om det..i januari till min födelsedag!

2007-11-22 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0