Barnvagns bio.

Igår var jag som sakt på bio.
Stressade till tåget (som vanligt) och precis när jag satt mig ner och dörrarna stängs så ringer Iluna på min mobil och säger att de ringt från dagis och att hon måste komma och hämta Emilio som fått feber! Sååå typiskt! Jag som verkligen sett fram imot å träffa Iluna och att få komma iväg på bio, men men det e inte mkt att göra åt. Där satt jag nu på tåget på väg in till stan med två bio biljetter i fickan, men ingen att gå med. Tänkte först att jag skulle dra iväg själv, men det känndes ju inte sådär jätte kul så när jag kom in till stan så tanka jag på mobilen och började ringa runt för att se om nån hadde lust å hhänga med. På mitt tredje försök så fick jag tag i Joan som slängde sig upp ur sängenn och iväg till stan. Filmen började 12 och Joan kom in springandes på Sergel vid typ 12.05. Haha jag hadde redan köpt popcorn å så till oss så de va bara å kanlla in och sätta oss. Det var fuuuuuullt med barnagnar utanför salongen så jag tänkte att det skulle vara propp fullt med folk, men det var knappt halv fullt. Vilket var ganska skönt så man kunde breda ut sig lite å så. Har aldrig vart på barnvagnsbio förrut så det var en helt ny upplevelse för mig, de hadde dämpad belysning, dämpat ljud, micro om man behövde värma barn mat, skötbord med alla tillbehör (dock inga mini blöjor till William) och så delades det ut frukt pureer till alla barn :) Och eftersom denna film var en förhandsvisning så fick vi en "goodiebag" på vägen ut med produkter från natusan och en tidning från Mama.

Filmen var oxå bra, en typisk tjej film. Caterine Zeta jones e bara sååå snygg för sin ålder, nej hon e inte snygg hon e vacker!

Det var lite annorlunda å va på barnvagns bio för under hela filmen så skrek barn både här å där, började en så hängde 5 barn på haha, men detvar bara kul inget man stördes av eftersom alla är i samma sitts :) Föräldrar gick runt med sina barn, bytte blöja (blev långa köer till skötbordet haha) under filmen. Men jag tycker att arnvagnsbio e en jätte bra ide ochjätte kul för alla föräldrar där ute som inte ofta kan komma iväg på sånna här saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0