Bio på tisdag!!

Här i veckan så va jag å Sony och hämtade gratis bio biljetter till "kärlek på menyn" som tidningen Mama delade ut till deras barnvagnsbio. Vi tyckte det skulle bli jätte kul å komma iväg hela familjen på bio tills vi kom på att han och Tilda har inskolning just den tiden så det blev inge bio för familjen, men jag bjöd med Iluna och hennes Enzo istället och det blir jätte kul det me :) Det blir första gg jag drar i väg själv kommunalt med vagn å bebis oxå så det känns lite läskigt, men det går nog bra.

image285

Kommentarer
Postat av: Agnes

du får skriva sen om vad du tyckte om filmen, för jag har själv tänkt att jag skulle gå och se den! den verkar vara jätte bra :D

2007-09-09 @ 19:40:30
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0