Bla bla bla...

halloj i natt har jag fått sovit lite bättre, va uppe en sväng vid 3 tiden då William hadde svårt att sova pga näs täppan så jag gjorde lite koksalt lösning och gick runt med honom ett tag. Nu när det bara e han och jag i vår stora säng om nätterna så e det lite lättare att sova för då får han ligga och sova på Sonys sida av sängen så rullar jag bara över dit när han ska ha mat och när han somnat så rullar jag tebax till min sida...det funkar bra för då får jag mitt utrymme som jag behöver för att kunna sova.

Tilda vaknade vid alv 6 tiden å då var det bara å gå upp...gav henne frukost å klädde på henne å så fick pappa lämna på dagis. Nu ligger han och sover och så blir det jag som hämtar henne själv för första gg på dagis då. Får se om jag får nån kram idag då! hahaha *hoppas* :) Hon e värkligen jätte pappig nu, imorse när han kom hem så satt vi å åt frukost  å då ville hon absolut att han skulle komma å krama å pussa på henne, hon lixom sträckte ut armarna från sin stol och satt å hoppade upp å ner å ropa -pappa pappa!
Jag tycker det e jätte kul, för Sony har alltid kännt sig lite utanför med Tilda för att jag har vart hemma med henne så mkt å hon har tytt sig till mig så mkt, men nu värkar det vända å han e jätte glad för det. kul.

Nää nu ska jag försöka få tag i försäkringskassan å se om min föräldra penning har kommit igång.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0