Dr.Phil=Så sjukt äckligt att jag mår illa!

image365
såg dr. phil ikväll på tv 4+ och jag höll på å döööööööö!
Det va så sjukt å äckligt att jag mådde illa efteråt.
Det handlade om en 64 årig farfar som förgripit sig på sitt 6 åriga barnbarn. Hon hadde berättat vad han gjort med henne för farmor och hon hadde sagt att det inte var sant och döljt det där efter.

Så fick man höra med hennes ord va hon berättat att farfar gjort å se teckningar hon målat om att alla säger att hon e ful å äcklig nu osv. Nää de va så hemskt att se.
Stackars föräldrar, jag tror det där e det värsta som kan hända en förälder. Hade nån av mina föräldrar förgripit sig på mitt barn, asså jagvet inte vad jag hadde gjort, jag hadde blivit galen slagit ihäl gubb fan!

Sjukt äckligt!

Nån annan som såg programmet?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahan ärlite motbjudande!

2007-09-26 @ 22:12:31
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0