Far och dotter

Sony har ju haft inskolningen med Tilda u och jag märker värkligen hur de har hittat varan, de har kommit varandra såå mkt mer nära än vad de va förrut. Och Sony är så stolt över henne, han är så glad att han har fått vart den som haft inskolningen. Och ända sedan William föddes så har han ju vart hemma med Tilda och man ser hur han växt in i pappa rollen...det e kul för jag märker skillnad hos honom men även hos Tilda. När hon e ledsen e det pappa som ska trösta och Hon ropar inte bara efter mamma hela tiden utan nu e det mer pappa som gäller än mamma, lite tufft för mig att se men jag är glad att de verkligen funnit varan och kommit varan så nära :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna då för att du vinner!

2007-09-12 @ 18:20:06
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0