Första dagen på dagis för Tilda.

Ja idag e det min första dag utan Tilda då...imorse gick hon och Sony till dagis för första dagen på inskolningen. Det va som å skicka iväg henne på hennes första skol dag, hihi hon har blivit så stor. Både mamma och pappa var nog mer nevösa än vad hon själv var kan jag gissa. Sony va i alla fall jätte nervös, han e lite blyg av sig och tycker det ska bli jätte jobbigt att sitta hela dan å vara social med nya människor. Hoppas bara att han hittar någon av föräldrarna som ä trevliga att umgås med....

Eftersom jag e hemma med William om dagarna så får tilda bara vara på dagis 6 tim per dag, så nu får vi se vad man hinner med att göra under den tiden. Jag gick upp vid 8 i morse å har sen dess hunnit dusha, bada william, käka frukost, städa, diska, bädda, slänga i en maskin tvätt och nu sitter jag vid datan :) det gäller att vara effektiv och ta vara på tiden.

 

Här e de på väg, första dagen på dagis..hej då mammas stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0