Första dagen utan pappa på dagis.

Idag va tildas första dag själv på dagis utan pappa. Allt hadde gått jätte bra, hon hadde ätit, sovit och lekt en massa. När vi kom å skulle hämtahenne så gick jag fram för att säga hej och sträkte ut mina armar i väntan på en kram, men hon sprang bara förbi mig å sprang å krama pappa! :(
Men men som jag sa i ett tidigare inlägg så tycker jag ändå det e så kul att hon å pappa fått så bra kontakt.
Men hon värkar trivas jätte bra på dagis, när vi skulle gå så ville hon inte gå hem hon gallskrek! hahah såå det e e ju ett gott tecken :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kan ändå förstå din reaktion när hon sprang förbi dig. Hoppas att du får en lugn och skön kväll!

2007-09-13 @ 16:24:50
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anna

Hej hej.. Vad kul med 2 barn i sån ung ålder.. Vi försöker också bli fyra i familjen och jag är också 21!! =) När är det dags för bebis att titta ut?
Ha en bra kväll.. Kram

2007-09-13 @ 20:35:57
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0