Idag har det shoppats!

va i kista idag med min lilla familj, skulle äntligen få shoppa lite kläder till mig själv efter all tid jag gått i mamma kläder. Så det skulle bli kul. Men när jag kom in i prov hytten va det inte så kul längre, inget passade å magen bara vällde över alla byxor jag provade :( Hur deprimerande som hällst jag ville bara dö! Sen har jag inte sätt min kropp i helspegel ännu efter förlossningen å det va ju ingen vacker syn kan jag tala om, jag stod där i provhytten å bölade för mig själv med en hög för små kläder. Som tur va så hittade min älskling tålamod nånstans å verkligen tröstade å hjälpte mig, vi gick till sisters där de fanns en jätte gullig butiks biträde som hjälpte mig prova en massa jeans och efter mkt om och men så hittade jag ett par skit snygga med hög midja (som jag kan gömma min "degmage" i). därefter blev jag på bättre humör å hittade även en snygg jacka på hm, och ett par skor på rizzo, fast de e jag lite osäkra på. men glad å nöjd e jag nu iaf, helt slut i benen. Tilda å pappa sprang ut å lekte i regnet, å nu ska jag mata william.

  

Kommentarer
Postat av: Agnes

snygga saker du köpte!! :D

2007-09-04 @ 21:28:13
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: Elin

JÄttefina saker! Klart du ska behålla skorna, de var kanonsnygga!

2007-09-04 @ 22:29:45
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se
Postat av: iluna

hej, super snygga saker!!! skorna också, men dom påminner om dom andra vita du har. Sen tror ja inte att du tänker på att deinte ens var 3 vckor sne du fick barn, inte en normal kvinna kan komma i vanliga byxor så fort ;0)

2007-09-05 @ 08:14:30
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0