Kan man vara kär i ett diadem?

ja då var jag hemma igen då. Va i vällingby och käkade lunch med iluna, vi käkade kyckling med cashewnötter smaskens. Sen gick vi själv klart runt i butiker oxå. Det e så himla mkt man skulle vilja ha men tyvärr säger ekonomin stopp :( Jag köpte mig iaf ett super gulligt diadem

 

Hadde oxå velat/behövt ett par örhängen. Tilda har nämligen tappat bort mina så jag e rädd att mina hål ska växa igen. På guld fynd hadde de ett erbjudande just nu på 3 par pärlörhängen i olika storlekar för 79 kr. Dem hadde jag velat köpt, men jag lyckas alltid vara så snål mot mig själv :(

Men diademet blev det iaf, jag vet att om jag inte hadde köpt det så hadde jag ångrat mig å gått och tänkt på det hela tiden så jag var bara tvungen att köpa det!

Vad tycker ni, e diademet för fint/för mkt för att ha till vardags?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det var jättefint! Passar lika bra till vardags som till fest tycker jag.

2007-09-22 @ 15:51:28
URL: http://www.nogg.se/lottie35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0