Kaos...

nää idag har det vart en tuff dag för mig, e lite sur på min kille att han inte kunde tagit med sig tilda när han drog iväg. Han tycker det e för jobbigt att åka kommunalt med henne (hon vill  inte sitta still elr får utbrott på tåget) men jag menar det har  jag jämt fått göra! Jag har lixom inte haft nått val! Men men, det e väll så enkelt å va ´farsa...

Promenaden gick ju hyfsat förutom ett mindre bråk med tilda på vägen, mennär vi kom hem var det ett helvete. Tilda var på galet humör, skrek ,grät å gjorde allt hon inte fick göra. När hon fick mat så vaknade brorsan som behövde ny blöja, vid blöjbytet kissade han ner hela badrummet typ, och när jag äntligen fått han ren igen så kommer jag till köket å tilda håller på å kladdar mos över hela bordet, jag lägger ner william för att ta tag i tilda, han skriker galet så han skiter ner sin nya rena blöja igen. Jag tar upp han för att mata honom och då e jag ju fast å tilda börjar smeta mos över hela sina bara ben!! 

Ja ni hör det tar inte slut...men jag antar att det  här är mitt nya liv som två barn mamma! *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0