Min helg.

Det har inte blivit så mkt bloggandes för mig i helgen. Har umgåtts med min älskade sambo :)

I fredags hadde vi besök av ett par kompisar Anna och Cem, det var här till typ halv två på kvällen. Vi käka thai mat å spelade monopol (jag van så klart, riktigt överlägset hhiihi), det var trevligt.

Och igår kom min mamma förbi och vi gick till wärdshuset och käkade mat, vilket oxå var trevligt.

Och vad har jag gjort idag då?? Jo, imorse va jag ute med kidzen och promenerade i en timme, jätte skönt men lite jobbigt. När jag kom hem så hadde båda ungarna somnat så då passade jag oxå på å sova ett tag (behövdes och var riktigt skönt) nu väntar jag på att Sony ska komma hem med mat. är såååååååå hungrig!!!

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: emmzy

jag har rensat saker till förrådet, träffat lite vänner och mest tagit det lugnt.. en riktigt skön hösthelg faktiskt.

2007-09-16 @ 15:47:14
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0