Morgon promenad!

idag har sambon fått sovmorgon å jag tog morgon passet med kidsen. Vid 10 tiden drog vi ut på en rask promenad. Det var riktigt skönt faktiskt, jag hadde på mig mina nya jeans å min nya jacka, lyssnade på min ipod å jag mådde riktigt bra faktiskt! Det e lite grått å trist väder ute, menn det e riktigt skönt, jag gick i rask takt och blev lite svettig men det som va så skönt va att det började små dugga, super mysigt!

Tänkte att det kanske jag kan börja med en halvtimmes prommenad varje morgon i rask takt borde väll hjälpa kroppen lite på traven iaf...??? Men vad tror ni? e det sant att man bränner mer om man promenerar innan man ätit frukost på morgonen?

Igår  känndes allt piisigt, hala min värld var skit tyckte jag å så idag under min promenad så tänkte jag efter å tyckte att allt faktiskt var helt ok, om inte riktigt bra till och med! Men jag e värkligen en sån där sol och vårare..haha hela mitt liv e en enda lång berg och dalbana, ena stunden glad andra stunden förtvivlad haha, det e inte lätt att leva ihop med mig! Fattar inte hur min kille orkar med mig, men jag har väll mina goda stunder antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0