Så jäval deprimerande!!

Va på skit bra humör imorse, hadde inge ont nånstans mådde bra, va pigg så jag tänkte: Va kul! Idag ska jag hitta på nåt, åka iväg nånstans. Så jag klär på mig fixar i ordning mig (blir riktigt fin faktiskt med tanke på att jag vandrat runt osminkad iförd mjukisbyxor ett bra tag nu) så jag blir på glatt humör å redo att dra iväg med familjen, skit i vad vi ska göra bara jag kommer ut. Men så helt plötsligt så kan inte min sambo, saker kommer ivägen å ärenden måste göras, jag försöker intala mig själv att jag kan dra iväg själv å gå å fika med william i stan men vem försöker jag lura??? Jag kommer fan inte komma iväg nånstans :(
Så jäkla deprimerande buhu för mig :(

Kommentarer
Postat av: iluna

gumman de är sånna gånger du ska ringa, så kunde vi fikat, så du får komma ut en stund iaf. kanske inte kunde åka in till stan me tanke på dagis, men iaf vällingby och fixa å kolla runt lite. Ja har ju bara 1 baen att tamed mig nu, så de är mycket lättare att göra saker..så ring nästa gång!!!!

2007-09-03 @ 13:20:42
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0