Såååååååååå trött!

Halloj! Jag e bara sååååååååå trött idag!! Kan inte minnas sist som jag va så här trött. Igår kväll satt jag och sony och tittade på film till typ halv 1 (dumma mig haha) och sen har jag inte fått sova för William, han har vart snorig som vanligt å gnällt halva natten plus att när han till slut somnar mellan oss så kan inte jag sova för det e för trångt eller så kan jag inte ligga som jag vill för att jag e rädd att väcka honom. Det e så frustrerande, känns som om man aldrig kommer att få sova igen! Så ligger sony brevid mig å snarkar som en björn jag kan bli så arg!! Så jag har vart vaken sen typ halv fyra-fyra. Vridit å vänt mig, gått runt i lghten och tagit hand om william som skriker å sen tilda som vaknar..nää tufft e det å i natt börjar sony jobba igen så nu börjar livet lixom, hämta å lämna på dagis, jobb, laga mat osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0