Sliten.

Har bara sovit 2 tim i natt. Har legat och vridit och vänt på mig i sängen från halv 1, vid halv 4 kom sony hem från krogen vi gick å la oss å ja trodde jag skulle kunna somna. När jag äntligen börjar somna in så hör jag hur William ligger å klämer för kung å fosterland brevid mig. Och när han e klar märker jag att han skitit ner hela sig och sängen! Så de e bara upp å hoppa igen tvätta av honom å bädda rent. När jag till slut fått honom å somna om igen vid lite efter 5 tiden så lyckas jag äntligen somna. Vid 7 tiden ropar Tilda och det e bara att gå upp igen!

Har även skit ont i munnen! Har fått en stor jävla blåsa längst in på sidan av tungan som gör så jag knappt kan prata elr äta. :(

Älsklingen e bakis och ligger å snarkar i soffan själv lyckades jag sova typ 30 min med Tilda vid lunch tid....
Tilda har även lyckats ha ut flingor över hela vardags rummet, det ser för jäkligt ut men vill inte börja damsuga medans alla sover så det får vänta ett tag.

MAn kan väll sammanfatta med att säga att jag inte e på topp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0