Jag är så kär!!

hallå hej! Igår hade jag en jätte härlig kväll med min älskling. Barnen va super trötta å gick å la sig tidigt så jag å min älskling njöt av en mysig middag ihop, (jag fick blommor!! *glad*) och sen låg vi å myste å pratade i sängen hela natten, helt plötsligt va det morgon å dax för barnen att vakna och då hade inte vi inte sovit en blund.

Men det var det definitivt värt, det va underbart å bara ligga och prata om allt och inget. Det var länge sen vi pratade på det sättet, då man verkligen kan komma varan på djupet...underbart! Minns i början av vårt förhållande då vi kunde prata i telefon med varandra halva nätterna och det kändes bara som några minuter :)

Jag offrar gärna all sömn i världen för att bara få ligga brevid min älskling, vara nära och prata om allt mellan himmel och jord!

Jag älskar dig världens bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0