Make up store sminkning igår

I går va jag på min Make up stor sminkning som jag fick i födelsedags present i okt. Var tvungen att använda den för den höll på att gå ut.

Har vart på dem där sminkningarna 100 gg men det e lika kul varje gg tycker jag och sen e det ju ett stort + att man får välja produkter för 500 kr oxå.

Jag valde iaf en kvälls make, en sotning ville jag lära mig att göra så här blev det:

image1167

image1168

Jag blev ganska nöjd...sen e det en helt annan fråga om man lyckas göra det här hemma sen haha.
Jag shoppade lite oxå det blev:
  

Eyedust "hot"   Bronzing powder "beam"  "SENSITIVE FOAM CLEANSER"  Och ett lippgloss "queen"

Bronzing pudret har jag använt sen typ högstadiet och e helt beroende av det, använder det dagligen och cleansern har jag haft tidigare och har aldrig haft så bra hud som då, den luktar typ melon oxå vilket inte e helt fel!

Me love Make up store!!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad kostar en sån sminkning, vet du det?

2008-04-01 @ 21:03:14
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0