Mata fåglarna

Igår va vi hela familjen vid lötsjön (tror jag att den heter) och käka lite glass och matade alla fåglarna.
Det var jätte mysigt, men fåglarna var lite läskiga de var inte rädda för oss människor för fem öre, de kom jätte när och vi va nog alla lite rädda, det slutade med att sony sa: Asså allvarligt så e jag lite rädd, kom vi går nu...
haha och när vi började gå så följde en fräsande gås efter oss, han va skit läskig haha. Här e lite bilder iaf:

     

Haha Tilda va så rädd för fåglarna, hon höll kramp aktigt fast i mammas och pappas ben och gömde sig..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Håller helt med sony dom är fasen skit läskiga där,blev jagad redan som liten hahaha och när jag sen va där för bara nån månad sen stod dom där o fräste så där elakt åt mig haha. Seriöst RÄDD för dom :P

2008-04-03 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0