Bankens kö tider

god morgon på er!

Trotts det trista vädret idag så gick jag 1 tim promenadd efter dagis lämningen. S där va jag duktig! Det skadar juinte att man har så trevligt sällskap som veronica heller ;)

Gick oxå in på banken för att sätta in pengar. Har försökt göra det typ 3 dgr i rad nu men det har vart så mkt folk att jag inte orkat vänta. Har fått vänta ca 45-60 min! Det e helt sjukt, men idag tog det bara 25 min.
Men det e ju så mkt folk och sån kö tid bara för att de tagit bort Kassa Service. Så dumt att dem tagit bort de, där gick det alltid fort och man kunde göra sina ärenden till vilken bank man ville och vart man än var.
Ja, jaska sluta klaga nu. Pengarna e på kontot till slut iaf.

Ska strax gå ner till bvc med Wille, han ska få en liten spruta. Men han e ganska snorig s vi får se om hon vill ge den till honom. Annars får vi prata om hans vikt å boka en ny tid antar jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0