Det skär i mitt mamma hjärta!

Good morning folks!

Har precis lämnat prinsessan på dagis, vilket va lite jobbigt eftersom hon nu efter semestern blivit så himla ledsen varje gg jag lämnar henne. Hon skriker, gråter och sparkas för att få komma till mamma. Men jag som själv arbetar på förskola vet att det bara blir värre om man drar ut på det, så det bästa e ju bara att gå. Och oftas slutar ju barnen vara ledsna så fort föräldern gått runt hörnet. Men det gör ju lite ont i mitt mamma hjärta när hon gråter efter mig :(


En bild från igår på min vackra lilla tjej!

Nu på morgonen blev det ingen promenad för vi ska snart åka till karolinska med William för sista gg och titta på hans hud som faktiskt blivit jätte bra.

Jag tar nog en promenix i eftermiddag istället innan jag ska hämta på dagis.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: iluna

strax ska ja iväg på arbetsintervju :S alltid lite skrämmande, å Enzo e på dagis...hoppas de går bra för han....kram kram

2008-08-25 @ 09:39:53
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0