Duktiga lilla jag!

hej

har inte hunnit skriva idag för vi har haft fullt upp.
Redan vid 10 tiiden träffade vi tvillingarna och gick till parken och lekte, sen gick jag och mötte min mamma, syster och hennes minsta två grabbar som kom på besök.
Så vi gick hem, käka lunch och fikade lite sen drog de igen, men de va kul att de kom förbi så spontant iaf.

Nu på kvällen har jag fajtats med Tilda i 1 tim! För att få henne å sova, snacka om man va irriterad...
Men nu sover båda skitarna iaf :)

Nu har jag bestämmt att jag ska ta tag i saker å ting igen nu när alla rutiner ska på plats igen efter semestern.
Bla: så for inte Tilda dricka ur flaska alls utan bara använda glas.
Och Williams antal vällingflaskor på natten måste få ett stop så han börjar sova hela natten nu, han fyller ju faktiskt 1 år!

Och idag har jag tränat lite och pluggat teori!
Jag e ju så duktig!!

Kommentarer
Postat av: caroline

jadå, jag kikar in här lite titt som tätt :)

har du haft en bra helg? :)

2008-08-11 @ 22:08:41
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0