Dunk dunk dunk

Det blev inte så mkt bolibompa för barnen idag. Men en glass henn dem dela på.
Tilda följde med sin pappa till Kista och William ligger nu  och sover.
Rätt så skönt faktiskt för jag börjar få världens huvud värk, hoppas jag inte får migrän bara.

Sonys kusiner ska alla gå ut ikväll och de vill ju självklart att han ska med. Jag sa att han gärna får gå för min del men själv stannar jag gärna hemma ikväll. Han föreslog att vi skulle skaffa barnvakt, men tycker att vi nyss hade det så det känns bäst å vara hemma med barnen för min del. Visst skulle jag oxå tycka det vore kul å gå ut och få dansa lite och att få klä upp sig...men det får bli nån annan gg.

Nää nu dunkar huvet så hårt så nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0