En vän från förr "t"

Jag har en trogen läsare som är en bekan från förr då vi gick i samma klass osv. Hoppas du vet vem du är!
Jag minns att vi pratat om att du å din kille så småningom skulle försöka skaffa en till, och såg det du skrivit på msn så jag antar att ni lyckats!?
Har hoppats på att du skulle dyka upp på msn så jag fick gratta dig och höra hur det e osv, men antar att du har fullt upp med att kräkas, jobba och ta hand om lill killen. :)

Men iafs hoppas jag du ser det här och fattar att det är DIG jag menar.

Så grattis gumman! Är jätte glad för din skull! Lycka till med allt nu!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå gumman..kan det vara mig du menar hihi =D

hoppats på att stöta på dig med på msn för att få berätta..för det stämmer vi ska få en bebis,är nu i vecka 17 =D är sååå glada,fast jag mår väldigt dåligt och är nu sjukskriven=( hoppas vi syns på msn snart så vi kan prata av oss lite =)



Massa kramar(pinsamt om det inte är mig du mena nu haha)

2008-08-27 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0