Im nesting

Jag har verkligen fått fnatt på inredning just nu. De e allt jag tänker på dygnet runt. Jag vill bara förnya förnya förnya! Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att jag var gravid och "was nesting". Ni vet nr gravid mot slutet av graviditeten får fnatt och börjar stor städa, möblera om osv.

Idag har jag städat och rensat ur lite i Tildas rum och skrivit en liten lista på ad jag vill fixa/köpa till rummet.
Bla:

Sätta upp säng himmeln, alt köpa en ny.
Köpa nya förvarings lådor.
Sätta i foton i alla ramarna.
Köpa ram och sätta upp dagis fotot.

Och en massa massa mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du läsa en blogg med en massa foto, egendesignade och egensydda kläder m.m? Då tycker jag att du ska gå in på denna bloggen:



http://assmine.blogg.se

2008-08-30 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0