Jag håller på att gå i taket!!

Jag håller på å blir tokig!!!
Tilda höll på  å bråkade ca 1 tim vid läggning för att hon inte ville sova, och nu har hon vaknat igen vid typ tjugo i tio och bara bråkat brkat och bråkat.
Hon vill ha vatten, hon vill ha mjölk, hon vill ha pappa, hon vill sova i min säng..ja u name it!
Och mitt tålamod börjar ta slut ordentligt nu!

Jag vet inte hur många gg jag sprungit in och ut i hennes rum nu, och jag känner hur det bara kokar i mig.

ÅÅååååå jag e så arg. Vad fan gör man!?

Jag e så arg att jag ästan börjar gråta snart....faaaaaaaaaan!

Kommentarer
Postat av: iluna

åhh ja känner verkligen med dig, ibland tror amn inte att man kan bli så arg. Man vill abra ställa sig å skrika rakt ut å kasta tallrikar i golvet. antingen får man ge med sig, eller så e de bara å kämpa vidare.....hoppas de blir lättare ikväll

kram

2008-09-01 @ 06:38:47
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0