Mitt huvud sprängs och barnen skriker och bråkar!

God kväll...eller min kväll e inte särskillt god.
Har haft världens huvudvärk på gränsen till migrän hela dagen, som hållt i sig nu hela kvällen oxå.

La båda barnen vid 7 tiden och sedan dess har jag bråkat med dem båda. Först var det Tilda som inte ville sova och sprang upp ur sin säng hundra gg om, men vid halv 9 tiden typ fick jag tyst på henne. Gick då å gjorde mig en talldrik glass och precis när jag ska slå mig ner och koppla av så börjar nästa skrika!
Då har William bråkat sedan dess och han ligger å skriker nu oxå. Har försökt att ge honom flaska men det vill han inte ha, han vill inte att jag går runt och vyssar honom i famnen och nyss så fick han ligga i soffan framför tvn på mitt bröst och då somnade han men så fort jag la ner honom i sängen så började han gall skrika igen och det verkar inte ta slut så det e väll bara å ta upp honom igen...

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0