myskväll

hej
idag har iluna och hennes enzo vart här och hållt osssällskap hela dagen vilket var väldigt trevligt. kul att träffa henne igen då vi knappt setts nånting under sommaren, hoppas det blir ändring p det nu gumman när vi får igång rutinerna igen ;)

Vid tre tiden hämtade jag tilda på dagis som vanligt och därefter var vi ute och lekte på gården en stund i solen, det var skönt. Man får ju passa på å njuta av strålarna för det känns ju som om det snart e sista chansen.

Vi blev erbjudna barnvakt idag oxå men Sony hade lovat Tilda att de skulle äta chips till Bolibompa idag eftersom det e fredag så nu e de iväg och handlar fredags snacks (vilket jag ska avstå, duktig som jag e!) och såå blir det mys kväll med familjen i kväll i stället....


Kommentarer
Postat av: iluna

klart de ska bli ändring på det...å vi måste båda bli bättre på att kräva egen tid så vi kan mysa bara du å jag ;) utan kidsen...för de är vi sååå värda tycker jag.

Pratade me magnus faster om USK å hon tyckte jag skulle atsa på det, hon sa att de va mycket roligare en SSK å de va inte så svårt att få jobb på en förlossning då de finns många i sthlm, plus att hon har kontaktr på danderyd..så lutar åt USK :D

2008-08-15 @ 19:18:14
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0