ner pissad!

Minns när man var yngre och inte hadde barn, då kunde man gå ut och festa gå upp vid 3 tiden dagen där efter, beställa hem en pizza å sätta på en film å bara ligga å dega i soffan hela dagen.

Lite annorlund emot hur man har det idag.
Jag fick sovmorgon idag, då barnen inte väckte mig förräns vid 7 tiden. Gick då upp yrvaken och bytte blöja på William och när jag böjer mig ner för att kasta blöja i papperskorgen så känner jag något varmt på min mage, tror ni inte att han pinkar på hela mig! Och det va ingen liten stråle heller blev helt dyng sur. God mogon på dig lixom!!

Å så sätter jag på barnkanalen till barnen och lägger mig i sängen för att snooza lite typ 5 min blev det tills jag känner in stank som sticker i min näsa när William kryper förbi mitt ansikte i sängen. Det får mig att riktigt vakna till liv och det e bara att ge upp å kliva upp ur den varma sängen och byta ännu en blöja.

Det e de värsta jag vet, att byta bajsblöja på morgonen när man själv e helt yrvaken...inge kul :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0