satc äntligen!!

God morgon

Nu p förmiddagen ska jag iväg med en kompis som ska gå p en lghts visning här i närheten så jag gör henne sällskap, skönt att komma ifrån barnen å va själv en stund :)

I eftermiddag har jag bokat en massage till min älskling helt utan att han visste om det (nu vet han) hoppas han får det skönt.

Imorgon skulle vi igentligen åkt på kryssning med barnen men det blev inte av så jag ska träffa min kära vän Diana som kommit hem från en lång resa i Usa och Colombia. Vi ska nog gå på bio och jag ska äntligen få se Sex and the city! Helt sjukt att jag inte kommit iväg å sett den förräns nu...men men bättre sent än aldrig!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du måste berätta hur filmen var! Jag tillhör en av dem som inte sett dem ...

Sov så gott!

2008-08-05 @ 23:04:32
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0