Tradera fastnat

Hej

Sorry att jag skrivit så lite på senaste men det beror på att jag har fastnat på Tradera! Haha jag kan sitta där hur länge som hällst....skit kul  juh!

Idag va jag oxå i Vällingby med barnen och Nurcel.
Gud mina barn va små monster som sprang åt varsitt håll, snacka om man va svettig.
Men imorgon börjar Tilda på dagis igen iaf, och därför behöve ju hon nya gummistövlar till sitt nya regnställ. Så jag hade tänkt att köpa röda från pop men tydligen har alla pop i hela sthlm fått nått fel på just stövel leveransen så de kommer dröja ca 5 veckor innan de får in nya, så jag får hitta några andra.

Hittade ett par på rean men nu när jag kom hem så märkte jag att ena skon va stl 22 och andra i 23 så jag får åka å byta/lämna tebax imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0