E heeeeeelt slut!

hej

Har inte skrivit på hela dagen eftersom jag verkligen har vart ute heeeela dagen.
Började med att lämna Tilda på dagis vid 9 som vanligt, gick därefter en promenad med Veronica på 45 min. Direkt efter det åkte jag Till Barkarby och mötte upp Iluna och Enzo och vi drog vidare till Barkarby Outlet, målet var Polarn & Pyret. Var på jakt efter en skal jacka till honom och ev en fleece jacka att ha under som han kan ha i höst/vinter och ev även under våren.

På outlet var det rätt så utplockat, dåligt med färger och storlekar typ allt va i stlk 68.
Förra veckan va jag på bla pop i Vällingby och såg då att de hade skal jackorna på rea så vi ringde runt till en massa lika pop i stan men alla hade tydligen plockat bort sina rea varor. Och Outlet skulle förmodligen inte få in dem förräns efter jul! :( Så ska man ha en skal jacka nu så blir det till att betala fullt pris (om man inte ska ha typ stlk 68!).
Men Jag köpte i alla fall en i stlk 74 men hade velat haft en i stlk 80 som han då säkert skulle kunna ha i vår oxå men nu får vi se hur mkt han växer till våren. Fanns bara en jätte ful mörk grön fleece i hans stlk så jag skippade den. Tror jag har sett en på Åhlens för ca 150 kr i svart/brunt/vit. Så ska sattsa på en sån till båda barnen tror jag,, får åka å kolla på åhlens nån dag. Men jag köpte en tunn mössa till både Tildaoch William på pop oxå får ynka 25 kr st! :)

 

Efter att vi shoppat klart drog vi till Jakan och kikade i affärer och hälsade på Ilunas Magnus som jobbar där. Sen bar det av hemmåt. Jag gick en liten promenix för att försöka på Wille att sova men det gick inte så då drog vi till dagge och hämtade hem Tilda. Och sen har vi vart ute och lekt på gården till typ halv 5 då vi gick upp å käkade middag.

Japp det va min dag det!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

De där mössorna är härliga; vi har haft massor i olika färger och storlekar. :)



Mockasinerna kostar 145:-,

men nu under sommarrean kostade de 100:-, men de verkar slutsålda överallt... Men butiksiträdet sa att de troligtvis kommer få in nya senare i höst, vilket de borde göra tycker jag eftersom dagis och sånt börjar..

2008-08-19 @ 18:04:56
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: iluna

Nemen de låter precis som min dag :P konstigt..haha

2008-08-19 @ 18:14:34
URL: http://iluna84.blogg.se/
Postat av: iluna

Nemen de låter precis som min dag :P konstigt..haha

2008-08-19 @ 18:14:34
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0