Varsågod! Det e bara att ta för dig

hej

är hemma nu igen efter en dag på stan med min kompis Joan. Det var verkligen skönt å bara komma ifrån hemmet i några timmar, jag kännde verkligen hur glad jag var när jag kom hem sen och såg mina barn och min underbara man :)

Vi va på hennes lghts visning å sen drog vi in till stan å käkade lunch å kikade i affärer.

Helt sjuk grej som hände när vi satt på ute serveringen  precis ätit klart så kommer en halv sunkig kille i typ 30 års åldern fram och sätter sig brevid mig och säger:

- tjena tjejer allt bra med er? Mätta och belåtna? E det lungt om jag tar det här?? Frågar han å pekar på mina rester.


Jag och Joan e så chokade över frågan och lyckas inte få fram något svar så han bara börjar roffa åt sig. Tar min smörgås och lägger på min pasta med kräftstjärtar som pålägg, tackar för sig å knallar vidare.


Hahaha jag blev helt paff!


Men om det nu e så att han inte har några pengar å e hungrig så visst va det bra att han tog för sig, eftersom jag var klar och maten annars skulle slängas, men paff blev jag! :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Shit, vad chockad man hade blivit! =) Vilka söta små solstrålar du har! Ha en fortsatt bra dag!



Kram!

2008-08-04 @ 18:26:21
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0